Nit de talent femení a la Fabra i Coats: Trèvol, Las Opinólogas i Eva Fernández

Retrat de grup d'artistes Las Opinólogas, del concert a la Fabra i Coats, incloent Trèvol i Eva Fernández, amb un estil modern i empoderat sobre fons blanc.

La música pren protagonisme aquest dissabte, 28 de març, amb una programació de luxe a la Fabra i Coats: Fàbrica de Creació. Una nit per gaudir de propostes fresques, diverses i amb una gran qualitat artística que posen el focus en el talent femení.

Tres propostes, tres estils

El concert ens oferirà un recorregut musical molt especial:

  • Trèvol: Amb la seva proposta d’arrel i fusió.
  • Las Opinólogas: Aportant la seva energia i visió crítica.
  • Eva Fernández: La reconeguda saxofonista i cantant que ens delectarà amb la seva elegància jazzística.

Detalls de l’esdeveniment:

  • Dia: Dissabte, 28 de març.
  • Hora: A les 19:00 h.
  • Lloc: Fabra i Coats: Fàbrica de Creació (Carrer de Sant Adrià, 20).
  • Entrada: Gratuïta.

Des de l’Associació de Veïns i Veïnes de Sant Andreu de Palomar, ens encanta veure com els espais del barri es converteixen en altaveus de la cultura i el talent de les dones. No us ho perdeu!