Exposicions i actes culturals a l’Harmonia aquesta tardor

Cartell “Agenda. 2a quinzena octubre 2026”, amb el logotip de l’Ateneu L’Harmonia sobre fons taronja

Dotze anys fent niu al barri, i la lluita continua: exposicions, un documental i molta cultura de proximitat a l’Ateneu L’Harmonia.

L’Ateneu L’Harmonia compleix 12 anys com a espai d’arrelament comunitari a Sant Andreu, i ho celebra amb una agenda plena d’exposicions i actes culturals per a les properes setmanes.

Et detallem tota la programació.

12 anys sent l’aixopluc del poble

Per a L’Harmonia, la lluita per l’habitatge és un pilar fonamental: si no es pot continuar vivint on s’ha arrelat, perd sentit el projecte que fa 12 anys que fa niu a Sant Andreu.

L’entitat anima la comunitat a unir-se a les reivindicacions i els espais d’organització del moment, recordant que a L’Harmonia es va lluitar i guanyar l’ateneu, i que continua sent important lluitar per les cases, els espais col·lectius i els carrers.

Exposicions

Sœurs. Migrar, quedar-se, tornar, resistir

Fins al 26 d’octubre, a l’Espai Expositiu 1 d’octubre. A càrrec de Yemayá Revista i la Comissió de Programació.

Més informació aquí.

Entitats de L’Harmonia: 25è Aniversari de Pintors de Sant Andreu

Fins al 30 d’octubre. A càrrec de Pintors de Sant Andreu.

Més informació aquí.

Music is my occupation: mitja vida entre càmeres i instruments

Del 26 d’octubre al 28 de novembre, amb inauguració el 5 de novembre. A càrrec de Say it Loud.

Més informació aquí.

Documental i col·loqui

Memorias en tránsito

Divendres 23 d’octubre, a les 18 h. A càrrec de l’Associació GAG.

Més informació aquí.

Música

Cartografies sonores

“Un viatge pels sons dels nostres barris”, divendres 30 d’octubre, a les 17.30 h, a càrrec de Soumeya i Angela Black Burn.

Més informació aquí.

Jocs de rol

La crida de Cthulhu

Dissabte 31 d’octubre, a les 10.30 h, a càrrec del col·lectiu TUC.

Més informació aquí.

Celebració

Castanyada a L’Harmonia

Dissabte 31 d’octubre (hora a confirmar), a càrrec del mateix Ateneu L’Harmonia.

Més informació aquí.

Dades pràctiques

  • 🎨 Què: exposicions i actes culturals a l’Ateneu L’Harmonia
  • 📍 On: Ateneu L’Harmonia, Fabra i Coats
  • 💶 Preu: gratuït
  • 📋 Més informació i inscripcions: web de L’Harmonia

Quina proposta t’interessa més? Explica’ns als comentaris o comparteix aquest article amb algú a qui li pugui interessar.

📌 Font: Ateneu L’Harmonia