🤳 Signa per reclamar que es garanteixi el servei de telefonia i internet a Sant Andreu

Cartell de la campanya de Barcelona en Comú a Sant Andreu amb veïns caminant per un carrer per a vianants, un botó de "SIGNA" i el text "Signa per reclamar que es garanteixi el servei de telefonia i internet a Sant Andreu".

Des de fa un any i mig que la cobertura mòbil falla a gran part de Sant Andreu de Palomar. Les afectacions es pateixen especialment als següents carrers:

  • Gran de Sant Andreu
  • Rambla de Fabra i Puig
  • Concepció Arenal

Aquesta situació té un impacte molt negatiu en els comerços del barri i també afecta directament als veïns i les veïnes que hi treballen i hi viuen, les quals pateixen les conseqüències de la manca de respostes i solucions.

L’accés a la telefonia i a internet s’ha de garantir. Per aquest motiu, es demana al Govern del Districte i de Barcelona:

  1. Que garanteixi el servei.
  2. Que treballi de la mà amb les empreses per a la restitució del servei.
  3. Que informi degudament de quin és l’estat actual de la situació i quina és la previsió de la tornada a la normalitat.

Aquesta iniciativa està patrocinada per Barcelona en Comú. Ajuda a assolir l’objectiu de firmes recollides per fer pressió.

🔗 Suma la teva signatura a la petició formal a través del següent enllaç: Signa per un bon servei de telefonia i internet a Sant Andreu